- את המותג- בחרי שותפים עסקיים שירימו אותך מעלה
- שכללי מיומנויות תקשורת ברשת ובחני פלטפורמות חדשות: אינסטרגם, יוטיוב, בלוגים
- רשתות חברתיות לא הומצאו בעידן האינטרנט, דעי לטפח קשרים ולשמור עליהם היטב
- נצלי הזדמנויות להציג את עצמך ואת העסק שלך
- נוכחות היא הרבה יותר מסתם להיות שם- שדרגי את ההופעה והתדמית
- יצירתיות היא המפתח להצלחה בתחומי הלייף סטייל
- המנוע של העסק שלך הוא חדשנות
- הרחיבי תחומים ושכללי את הידע שלך
- התחברי למקורות מידע מקצועיים ואמינים, בארץ ובחו"ל
- תני לחושים לעבוד בשבילך ובשביל המיתוג שלך
- אל תהססי להרגיש ולעורר תחושות ורגשות בלקוחות שלך
- תחושות ורגשות= מיתוג מודרני
- תכנון עסקי הוא חיוני להישרדות ארוכת טווח
- בני תכנית שיווק ותקשורת שנתית ופעלי לפיה
- נסי להיות גם בצד השני ותמיד חשבי: איך הלקוחה שלי מרגישה? מה היא חושבת עלי?
- בכול אדם טמונה היכולת למכור- גם בך!
- בעידן המודרני מכירה רכה מתוך מומחיות והמלצה היא המכירה הנכונה
- הפרדי לשלום מגנבי אנרגיה וזוללי זמן
- שנה חדשה היא הזדמנות נפלאה לשנות הרגלים חוסמים ולקבל החלטות נפלאות
- הרשי לעצמך עצירה מן השגרה כדי לאגור כוחות ולחזור לקדמת הבמה
- אל תהססי לבקש עזרה מן הקרובים אליך, את עשויה לגלות כוחות עצומים בסביבתך
- הרחיבי את תחומי השרות של העסק שלך כדי להגדיל את הרווחיות והכדאיות
- אמצי הרגלי עבודה וחשיבה של מנצחים
- עקבי אחרי סיפורי הצלחה שאת מעריכה
- בני תכנית יעדים איכותיים וכמותיים
- עקבי אחר היעדים שלך בכל יום וסכמי כול שבוע וכול חודש בקפידה
- נהלי רישומים מסודרים ומדויקים של הכנסות והוצאות
- בחני את הצמיחה שלך על פי ההישגים השנתיים
- הציבי יעדים גדולים לשנה גדולה!
"אם החלומות שלך לא מפחידים אותך, כנראה שהם לא מספיק גדולים".